Motosiklet Arkası Römork
Günümüzde pek çok farklı şekilde römork üretimi gerçekleştirilmektedir. Bunlardan bazılarından bahsedecek olursak damperli traktör römorku dampersiz traktör römorku 750 kilogramlık römork 1 tonluk römork 1.500 kiloluk römork 3000 kiloluk römork 5 tonluk römork ikinci el römork tekne taşıma römorkları, çift tekerli tekne taşıma römorkları, 4 tekerli tekne taşıma römorkları, kendiliğinden makaralı tekne taşıma römorkları, çapa motoru römorkları damperli çapa motoru römorkları dampersiz çapa motoru römorkları römork karavanlar ya da karavan römorkları ve ayrıca bir de araba arkasına takılan römorklar olmakla beraber bir de günümüzde en çok kullanılan tarzlardan bir tanesi olan motosiklet arkası römork üretimi günümüzde sıkça devam etmektedir.
Motosiklet arkası römork kendi içerisinde farklı şekillerde olmaktadır. Birinci olarak motosiklet arkası römork konusunda en çok üretilen tiplerden bir tanesi sele tipi römorklardır. Sele tipi römorklarda tek dingil 2 adet küçük teker ve etrafı sele tarzında çevrilmiş olan motosiklet ebatını geçmeyecek hatta yarı ebatında olacak kadar olan taşıma selesi bulunmaktadır. Bu sistemde genellikle arkada herhangi bir aydınlatma ekipmanı bulunmasa da genellikle insanlar için aydınlatma sistemleri yerine reflektör sistemleri kullanılmaktadır. Bu sebeptendir ki insanların motosiklet vasıtasıyla taşıma işlemlerini gerçekleştirebilmeleri için motosiklet arkası römorklar insanlar tarafından ciddi anlamda tutulmakta ve beğenilmektedir.
Yine başka bir konuya değinecek ve başka bir konudan söz edecek olursak, motosiklet arkası römorku çeşitleri içerisinde bir de 1 adet tekeri bulunan kapalı tarzda olan genellikle plastik kapaklarla üretilen daha basit taşıma işlemleri için ve daha hafif taşıma işlemleri için kullanılan kapalı sele ya da kapalı kasa motosiklet arkası römork çalışmaları gerçekleştirilmiştir. Bu tarz taşıma parçalarında insanların taşımalarını rahatlattırmak amacıyla motosiklete direkt olarak bağlantısı gerçekleştirilmekte ve bu sayede dönüşlerde ya da kullanımlarda herhangi bir problem çıkarmaması amaçlanmaktadır. Bu sayede insanların herhangi bir yükü motosikletleri ile taşımak istedikleri anlarda en büyük yardımcıları motosiklet arkası römorklar olmuştur ve muhtemelen bu süreçten sonrasında da yine aynı şekilde bu römorklar insanların en büyük yardımcıları olarak göze çarpacaktır.